medelmannen.blogg.se

En blogg om medelmannen. Mannen mitt i livet och med allt det innebär

full fart

Kategori: Ensamma pappan

Den här veckan är helt galen, ja nästa också faktiskt. Ibland kanske jag skulle stanna upp och fundera på om mina barns aktiviteter inte tar lite för mycket av min tid.
Schema denna vecka
mån - träning p03 o flickfotbollsmöte
tis - träning f01 o ungdomskommittemöte
ons - träning p03
tors - träning f01 o ett styrelsemöte men det slapp jag...
fre - träning f01
lör/sön träningsläger p03
sön - match f01

nästa vecka kör vi på med
mån - träning p03 samt fys med f01
tisdag - träning f01 o styrelsmöte i skolan
onsdag - träning p03
torsdag - träning f01 o match p03
fredag - träning f01
lördag - föreningsfest o löptävling i föreningen
söndag - match f01

nåja tiden går väl fort o flrhoppningsvis så får jag igen detta när de blir större.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: